If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мнения, впечатления, наблюдения за 147/156/GT относно обяви в сайтове.
Карал съм 4бр. 147-ци бензинови!!! При навремена поддръжка, и читав екземпляр ще имаш проблеми само с окачването.
Една от моите 147-ци я купих на 92000км през далечната 2009г. и веднага я газифицирах с Фобус. Преди седмица я продадох на 242000км. винаги е била обслужвана на време и карана на LPG освен проблеми с окачването други съм нямал!!! Само консумативи!
Колкото до цените-
Свещи 8бр. Беру-60лв Бош също пасват перфектно, и те излизат около 60лв (казвам го от личен опит)
Дебитомер- едва ли ще се наложи да сменяш, но в моргите са по 40-50лв
Вариатор- никога не съм сменял, и едва ли ще се наложи.
Ламбда- Никога не съм сменял -в моргата 15лв при нужда
Термостат-11лв от Рено пасва перфектно, и според мен е в пъти по надежден от оригинален.
Ролки ремъци, водна помпа-170лв
Държа да отбележа, че всичките ми 147-ци са били в ТОП състояние, и са продадени в такова!
В тая кола винаги ме е дразнело предното окачване, просто не е за нашите пътища!
и с чисто нова предница да е вози отвратително по паважите.
Сигурно са били в топ състояние, не се и съмнявам, като чета, колко си запознат в моргите кое колко струва
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
А с окачването как стои въпроса? Какви цени? Какви марки, и колко издържа спрямо изминати километри? Питам понеже не съм се интересувал подробно, но чета че има много ментеливи части
Сигурно са били в топ състояние, не се и съмнявам, като чета, колко си запознат в моргите кое колко струва
Много четеш!!! Ако беше вникнал, че и с части се занимавам щеше да е по лесно. Аз съм на мнение, че има части който няма проблем да се ползват втора употреба, и има такива който задължително се взимат нови!!! Примерно един глупав дебитомер защо да се плащат безумни 300+ лв като може да се ползва от морга за 40лв!!! А и новият от 300+ не се знае с какво качество е. И пак да отбележа, че за 8 години не ми се е налагало да сменям дебитомер, бобини и други простотии който са споменати в други теми!
Така, че задръж заядливия тон за жената си!!!
---------- Post added at 22:30 ---------- Previous post was at 22:22 ----------
А с окачването как стои въпроса? Какви цени? Какви марки, и колко издържа спрямо изминати километри? Питам понеже не съм се интересувал подробно, но чета че има много ментеливи части
Аз стигнах до заключение, че най здраво, надеждно и дълголетно е рециклираното окачване!!!! В Пловдив има фирма която прави много здрави тампони, и един господин които така рециклира шарнири, че носача става супер. Няма в БГ магазински носачи който да са на нивото на рециклираните.
Всичко друго кара от ден до пладне.
Е, ако можеш да намериш от чужбина читаво ТРВ вече е друго.
---------- Post added at 22:32 ---------- Previous post was at 22:30 ----------
Много четеш!!! Ако беше вникнал, че и с части се занимавам щеше да е по лесно. Аз съм на мнение, че има части който няма проблем да се ползват втора употреба, и има такива който задължително се взимат нови!!! Примерно един глупав дебитомер защо да се плащат безумни 300+ лв като може да се ползва от морга за 40лв!!! А и новият от 300+ не се знае с какво качество е. И пак да отбележа, че за 8 години не ми се е налагало да сменям дебитомер, бобини и други простотии който са споменати в други теми!
Така, че задръж заядливия тон за жената си!!!
---------- Post added at 22:30 ---------- Previous post was at 22:22 ----------
Аз стигнах до заключение, че най здраво, надеждно и дълголетно е рециклираното окачване!!!! В Пловдив има фирма която прави много здрави тампони, и един господин които така рециклира шарнири, че носача става супер. Няма в БГ магазински носачи който да са на нивото на рециклираните.
Всичко друго кара от ден до пладне.
Е, ако можеш да намериш от чужбина читаво ТРВ вече е друго.
---------- Post added at 22:32 ---------- Previous post was at 22:30 ----------
Никога не съм влизал в морга! Под морга визирах примерно Мегапартс, ОЛХ, и други подобни.
.......ако бях по млад и по беден....щях да те послушам..))
.......ако бях по млад и по беден....щях да те послушам..))
Не те разбирам!!! Аз не дъм рърва младост, и смянам , че съм задоволително богат! Ако ще си чешеш ецика да беше дал компетентно мнение на човека вместо да се правиш на палячо!!! Което е видно, че си набутан комплексар!
С влемето разбрах едно!!!@ Тоа форум е пълен с комплексари , който си мислят, че карат ферарита ! А всъщност корат морги. Но това не най важното, това е единствения форум в които като питаш нещо масово "разбирачите"му се нахвърлян!!
Много четеш!!! Ако беше вникнал, че и с части се занимавам щеше да е по лесно. Аз съм на мнение, че има части който няма проблем да се ползват втора употреба, и има такива който задължително се взимат нови!!! Примерно един глупав дебитомер защо да се плащат безумни 300+ лв като може да се ползва от морга за 40лв!!! А и новият от 300+ не се знае с какво качество е. И пак да отбележа, че за 8 години не ми се е налагало да сменям дебитомер, бобини и други простотии който са споменати в други теми!
Така, че задръж заядливия тон за жената си!!!
---------- Post added at 22:30 ---------- Previous post was at 22:22 ----------
Аз стигнах до заключение, че най здраво, надеждно и дълголетно е рециклираното окачване!!!! В Пловдив има фирма която прави много здрави тампони, и един господин които така рециклира шарнири, че носача става супер. Няма в БГ магазински носачи който да са на нивото на рециклираните.
Всичко друго кара от ден до пладне.
Е, ако можеш да намериш от чужбина читаво ТРВ вече е друго.
---------- Post added at 22:32 ---------- Previous post was at 22:30 ----------
Никога не съм влизал в морга! Под морга визирах примерно Мегапартс, ОЛХ, и други подобни.
Те Мегапартс са нещо като показен магазин сигурно, не са най-пробитата морга. Не ставай смешен, такива дето ми обясняват как са цитирам "доволно богати" а декламират цени за боклуци от моргите и си продават ръждивите свещи http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=94295 същевременно за най-страшни, после запродават някоя ''уникална'' Алфица и като я видиш горката, се чудиш да плачеш ли или да се смеееш. Ш та замоля да намалиш квалификациите и обобщенията относно участници и форум.
Не, проблем с вариатора никога не съм имал! Колате е карана винаги с масло bardahl xtc 60 fullerene което се сменя на макс 9000км
---------- Post added at 08:15 ---------- Previous post was at 08:12 ----------
Не те разбирам!!! Аз не дъм рърва младост, и смянам , че съм задоволително богат! Ако ще си чешеш ецика да беше дал компетентно мнение на човека вместо да се правиш на палячо!!! Което е видно, че си набутан комплексар!
С влемето разбрах едно!!!@ Тоа форум е пълен с комплексари , който си мислят, че карат ферарита ! А всъщност корат морги. Но това не най важното, това е единствения форум в които като питаш нещо масово "разбирачите"му се нахвърлян!!
Не хаби нерви, защото бъркаш буквите като пишеш... да се засягаш от непознат виртуално и да го обиждаш е вид комплекс, но ти не си комплексар защото много ясно ми го заяви...)....форума е готин, защото ти дава възможност да се изразяваш, така както си знаеш...защо го плюеш..а това, че не ме разбираш....няма проблем, нямам желание да те рециклирам...
А с окачването как стои въпроса? Какви цени? Какви марки, и колко издържа спрямо изминати километри? Питам понеже не съм се интересувал подробно, но чета че има много ментеливи части
Последно най-популярни бяха носачите на "Атек", понеже бяха на сносна цена, по спомен около 350 лева и 4-те. Колегите твърдят, че били прилични. Като цяло тази кола не е за лоши пътища и трябва да се кара внимателно по дупките, а по неравен път е мъчение с нея. Вози твърдо и поскърцват пластмаси.
На въпроса колко излиза поддръжката като цяло на подобен автомобил не може да се отговори еднозначно. Всичко зависи от изминатите километри, стила на каране, маршрута, до колко човек е запознат технически с колата и с пазара на резервни части, наличието на добър сервиз където не сменят части подред докато решат проблема и най-вече до колко държиш колата да е в състояние "като излязла от завода" или да те кара от "А до Б". Например аз държа колите ми да са във възможно най-добро състояние и да вървят поне както са вървяли като нови, което ще рече без газови уредби, "100 октана" бензин, иридиеви свещи, които са по 50-60 лева броя, а не по 7-8 лева, къстъм ремап и т.н. и т.н. все неща, които за повечето хора са излишен разход. Общо взето огромна и бездънна финансова яма е в този вид, а за приятно возене може и с много по-малко, ти си решаваш според мераците и възможностите.
Те Мегапартс са нещо като показен магазин сигурно, не са най-пробитата морга. Не ставай смешен, такива дето ми обясняват как са цитирам "доволно богати" а декламират цени за боклуци от моргите и си продават ръждивите свещи http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=94295 същевременно за най-страшни, после запродават някоя ''уникална'' Алфица и като я видиш горката, се чудиш да плачеш ли или да се смеееш. Ш та замоля да намалиш квалификациите и обобщенията относно участници и форум.
Ами , помисли защо ги продадох!!! Точно така, замених ги с нови!! Пътници за всеки влак. Свещите са продадени преди 4-5 месеца но в тоз форум и обява от на Ленин рождението ще намериш!!!
---------- Post added at 23:12 ---------- Previous post was at 23:10 ----------
Не хаби нерви, защото бъркаш буквите като пишеш... да се засягаш от непознат виртуално и да го обиждаш е вид комплекс, но ти не си комплексар защото много ясно ми го заяви...)....форума е готин, защото ти дава възможност да се изразяваш, така както си знаеш...защо го плюеш..а това, че не ме разбираш....няма проблем, нямам желание да те рециклирам...
Толкова ли си тъп, че не разбираш кое е грамотна, и кое техническа грешка когато пишеш от смартфон?! Явно си!
---------- Post added at 23:14 ---------- Previous post was at 23:12 ----------
Последно най-популярни бяха носачите на "Атек", понеже бяха на сносна цена, по спомен около 350 лева и 4-те. Колегите твърдят, че били прилични. Като цяло тази кола не е за лоши пътища и трябва да се кара внимателно по дупките, а по неравен път е мъчение с нея. Вози твърдо и поскърцват пластмаси.
На въпроса колко излиза поддръжката като цяло на подобен автомобил не може да се отговори еднозначно. Всичко зависи от изминатите километри, стила на каране, маршрута, до колко човек е запознат технически с колата и с пазара на резервни части, наличието на добър сервиз където не сменят части подред докато решат проблема и най-вече до колко държиш колата да е в състояние "като излязла от завода" или да те кара от "А до Б". Например аз държа колите ми да са във възможно най-добро състояние и да вървят поне както са вървяли като нови, което ще рече без газови уредби, "100 октана" бензин, иридиеви свещи, които са по 50-60 лева броя, а не по 7-8 лева, къстъм ремап и т.н. и т.н. все неща, които за повечето хора са излишен разход. Общо взето огромна и бездънна финансова яма е в този вид, а за приятно возене може и с много по-малко, ти си решаваш според мераците и възможностите.
Карал съм с АТЕК пълен леш са! За 10000км почват да потропват тук-там 😀
Колега, tuning7350 :
1. Никога не съм се правил на учител по български, защото аз самият не съм на нужното ниво...просто намекнах за емоционалното ти състояние....много навлажняваш тоя дисплей на смартфона, като ме определяш с звучни епитети....ще го повредиш, а след това ще трябва да обикаляш заложните къщи, защото доколкото разбрах нов не е оферта за теб...
2.Избягвай техническите грешки, защото се занимаваш с авточасти и там не са приети особено....по добре "грамотна" грешка, както казваш ти......ако имаш желание ми обясни, каква е тая грешка....
3.Изкажи поне една благодарност на комплексарите в форума(особено на мен, защото съм бъкан с комплекси) и най вече на модераторите....благодарение на това, че не ти трият мненията,за да мога , да те опозная по добре
За момента обаче изпадат само преди FC 147-ци selespeed. Има ли някаква друга причина заради която си струва да чакам след FC или ако намеря запазена макар и по стара да я отнасям?
Колега, tuning7350 :
1. Никога не съм се правил на учител по български, защото аз самият не съм на нужното ниво...просто намекнах за емоционалното ти състояние....много навлажняваш тоя дисплей на смартфона, като ме определяш с звучни епитети....ще го повредиш, а след това ще трябва да обикаляш заложните къщи, защото доколкото разбрах нов не е оферта за теб...
2.Избягвай техническите грешки, защото се занимаваш с авточасти и там не са приети особено....по добре "грамотна" грешка, както казваш ти......ако имаш желание ми обясни, каква е тая грешка....
3.Изкажи поне една благодарност на комплексарите в форума(особено на мен, защото съм бъкан с комплекси) и най вече на модераторите....благодарение на това, че не ти трият мненията,за да мога , да те опозная по добре
Я си проследи мненията назад, и тогава определяй кой е смешен......нали ти казах, че нямам желание да те рециклирам.....
---------- Post added at 19:00 ---------- Previous post was at 18:58 ----------
...по добре да беше влизал реално в морга, отколкото виртуално да преценяваш нещата.....
😀 Смятам да те пропусна! Ако мога да помогна на колега с нещо което съм се борил ще го направя.
Всичко написано по-горе е 100% истина!!! TS ngk от 200+ лв и Beru за 70лв нама разлика!!! Е в парите има 😂
Няма разлика с дебитомер от 300лв и такъв от ОЛХ за 40лв.
Цялата предница се рециклира за грубо около 300лв и забравяш за проблемите, стават по здрави от всички маркови за който се сетиш в магазина! На бензинови 147-ци имам навъртяни над 600000х.км и смятам, че във времето съм разбрал, че има части който издържат по-дълго от "оригиналните" който се продават в БГ. Айде с добри чуства Аз прекратявам тона 😃
Comment